Hovorí sa, že keď máte na niečo malý rozpočet, o to lepší výsledok s ním dokážete dosiahnuť. Pretože sa k tomu musíte postaviť veľmi kreatívne. A presne tak sme pristúpili k našej tohtoročnej kampani na DVA percentá – s malým rozpočtom, ale so skvelým nápadom, ktorý vznikol úplne náhodou.
Všetko sa začalo na porade, keď kolegyňa Peťa zo žartu povedala:
„Ta dajte nám dva percentá.“
Celý tím na okamih stíchol a hneď nám bolo jasné, že práve začala vznikať naša kampaň, ktorú sme nasmerovali na východ Slovenska a jeho obyvateľov a obyvateľky. Pretože východ je naším domovom, máme ho radi a chceme, aby prosperoval.

Od nápadu k realizácii
Náš malý PR tím sa ihneď pustil do práce – vymýšľali sme slogany, grafiku a ďalšie nápady, ako dostať kampaň medzi čo najviac ľudí.


Hlas kampane
Vytvorili sme krátky voiceover, ktorý nahrala naša PR manažérka Gabika spolu so skvelým moderátorom Vladkom Semanom. S nahrávaním nám pomohol výborný zvukár Rado Trnčák v jeho štúdiu Rádio Spoty. Obaja páni nás takto podporili pro bono, za čo im veľmi pekne ďakujeme. Ďakujeme aj našim kamarátom a známym za účasť na točení ankety.
Meme s dávkou humoru
Naša najmladšia kolegyňa Aďka sa postarala o vtipné a výstižné meme. Opäť raz nám dokázala, prečo je skvelé mať v tíme mladú krv.



Kampaň stále beží!
Kampaň cielime najmä na našich podporovateľov, partnerov a sledovateľov, ktorí nás poznajú a vedia koľko dobra sme už za tých 30 rokov urobili. Zároveň je to výborná príležitosť, ako osloviť aj nových ľudí na východnom Slovensku. Pretože DVA percentá nie sú len východniarsky výraz alebo nejaká kampaň. Dva percentá sú spôsob, ako môžete spolu s nami posunúť východ k lepšiemu.

Prečo venovať DVA percentá práve Karpatskej nadácii?
Pretože už 30 rokov pomáhame najmä na východe Slovenska:
- Rozdelili sme cez 6,7 milióna eur medzi 1 500 nápadov.
- Pomohli sme takmer 350 000 ľuďom
- Inovovali sme vzdelávanie, podporili detské a mládežnícke aktivity aj športové podujatia, pomohli sme revitalizovať parky, školské záhrady či hrady.
- Pomáhali sme ľuďom v núdzi, budovali silné komunity a povzbudzovali občiansku angažovanosť.
- Našu pomoc sme cielili na rôzne miesta vo východoslovenskom regióne.
Dnes je naše meno synonymom dôvery a stability – nielen na Slovensku, ale aj za jeho hranicami.