STAŇ SA SÚČASŤOU KREATÍVNEHO A DYNAMICKÉHO TÍMU KARPATSKEJ NADÁCIE A POMÔŽ VYTVÁRAŤ LEPŠIE VÝCHODNÉ SLOVENSKO.
Hľadáme človeka, ktorému zveríme agendu PR, komunikácie a fundraisingu organizácie ktorý má:
- vzdelanie aspoň 1. stupňa VŠ, ideálne 2. stupňa v relevantnom odbore;
- aspoň 5 ročnú skúsenosť v komunikačnej pozícii v neziskovom alebo súkromnom sektore;
- rozsiahle skúsenosti v oblasti digitálnej komunikácie a dobré digitálne zručnosti (správa webových stránok prostredníctvom editorov, používanie softwarov pre e-mailovú komunikáciu, správa a reklama cez sociálne médiá, využívanie Google produktov);
- skúsenosť s tvorbou a manažmentom komunikačných kampaní / aktivít;
- skúsenosť s tvorbou digitálnych, printových a audiovizuálnych materiálov, v spolupráci s dizajnérmi a inými dodávateľmi;
- skúsenosť s manažmentom partnerstiev;
- skúsenosť s organizáciou verejných podujatí;
- dobré IT zručnosti (vyššia užívateľská úroveň bežných nástrojov MS Office);
- výbornú znalosť slovenského a anglického jazyka.
Mal by to byť človek, ktorý:
- sa dokáže stotožniť s hodnotami a princípmi práce Karpatskej nadácie;
- je tímový hráč/hráčka;
- bude aktívny člen/členka tímu pripravený učiť sa nové veci a prispievať vlastnými nápadmi;
- je kreatívny a súčasne veľmi zorganizovaný;
- je schopný adaptovať sa, hľadá netradičné prístupy a pri riešení situácií sa spolieha hlavne na seba;
- je schopný doťahovať veci, má zmysel pre zodpovednosť, termíny a kvalitný výsledok;
- má silnú osobnú integritu, rád pracuje s ľuďmi a pre ľudí;
- má rád východné Slovensko a verí, že je to dobré miesto pre život.
Detailná náplň práce
Pracovník/pracovníčka vykonávajúci túto funkciu je povinný vykonávať a niesť zodpovednosť za plnenie úloh súvisiacich s externou a internou komunikáciou a marketingom a fundraisingom organizácie ako aj ďalších súvisiacich aktivít podľa potreby.
Externá komunikácia a marketing nadácie zahŕňa najmä:
- Budovanie povedomia o nadácii a jej práci prostredníctvom PR a externej komunikácie, vrátane správy webových stránok a sociálnych médií, zostavovania newslettra a prípravy komunikačných materiálov, tlačových správ a iných výstupov pre programy a projekty nadácie (grantové programy, programy v oblasti vzdelávania, znižovania sociálnej nerovnosti a medzinárodnej spolupráce, fundraisingové aktivity a podujatia).
- Budovanie vzťahov s médiami a novinármi s cieľom zviditeľňovania nadácie a jej aktivít pre verejnosť prostredníctvom masmédií.
- Zostavovanie výročnej správy organizácie pre účely MV SR ako aj pre marketingové účely nadácie, vytvorenie a realizácia komunikačného plánu pre publikáciu správy.
- Navrhovanie a manažment podujatí pre verejnosť s cieľom jej informovania a zapájania.
- Realizácia projektov vzdelávania neziskových organizácií v oblasti komunikácie.
- Zastrešovanie internej komunikácie
- Navrhovania, prípravy a revízie interných smerníc a pokynov týkajúcich sa komunikácie.
- Monitoring indikátorov efektívnosti a hodnotenie výsledkov komunikačných aktivít.
Fundraising zahŕňa najmä:
- Príprava a realizácia fundraisingových kampaní pre nadáciu so zameraním na digitálne aktivity (2% z dane z príjmu, online darovanie, Vianočná kampaň).
- Príprava a realizácia charitatívneho programu Bež so srdcom, v spolupráci s Maratónskym klubom Košice, s cieľom zvyšovania finančných príspevkov a počtu zapojených darcov.
- Príprava a úspešná realizácia náborovej kampane účastníkov pre fundraisingové podujatie nadácie – Karpatská vandrovka.
- Identifikácia firemných partnerov a získavanie nových firemných podporovateľov.
- Strategická komunikácia s firemnými partnermi, zastrešovanie PR a komunikácie pre spoločné programy a aktivity.
- Monitoring indikátorov efektívnosti a hodnotenie výsledkov fundraisingových aktivít.
Termín nástupu: 2. januára 2019
Ponúkaná odmena: dohodou
Druh pracovného vzťahu: mandátna zmluva
Miesto práce: Košice, východné Slovensko
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30. novembra 2018
Výhody:
- možnosť spolupracovať v najväčšej a najstaršej nadácii na východnom Slovensku
- zmysluplná a kreatívna práca s možnosťou realizovať vlastné nápady
- spolupráca so zaujímavými ľuďmi aj prestížnymi partnermi
- flexibilita pri plánovaní vlastného času
- priateľské a otvorené prostredie pre prácu
Poznámky:
- Ide o pozíciu na zastupovanie počas materskej dovolenky v trvaní 12 mesiacov
- Zmluva na 12 mesiacov s možnosťou predĺženia v prípade obojstranného záujmu a možností
Ak máš o pozíciu záujem, pošli nám do 4. novembra 2018:
-
Motivačný list v anglickom jazyku obsahujúci odpoveď na dve otázky: 1. prečo som sa rozhodol/rozhodla uchádzať o túto pozíciu, čo ma motivuje pracovať v nadácii, 2. ako budem aplikovať doteraz nadobudnuté skúsenosti pri realizácii popísanej agendy. (max. 1,5 strany)
-
Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku