Zaujímaš sa o rozvoj Slovenska, si zorganizovaný/á a dokážeš zabezpečiť plynulý chod kancelárie? Podeľ sa o svoje zručnosti a skúsenosti a staň sa office manažérom/manažérkou Karpatskej nadácie (pozícia je vhodná najmä pre študentov či mamky v materskej službe).
Zveríme ti manažment našej kancelárie a asistenciu nášmu výkonnému tímu. Budeš zabezpečovať chod kancelárie po stránke materiálno-technickej a organizačnej a pomáhať tímu nadácie s administratívou.
Hľadáme šikovného a iniciatívneho človeka, ktorý/á:
• sa dokáže stotožniť s hodnotami a princípmi práce Karpatskej nadácie,
• bude aktívnym členom/aktívnou členkou tímu pripraveným/nou učiť sa nové veci a prispievať vlastnými skúsenosťami a nápadmi,
• má skvelé organizačné a komunikačné zručnosti,
• je pripravený/á spolupracovať a pomáhať,
• má zmysel pre zodpovednosť, termíny a kvalitný výsledok,
• má silnú osobnú integritu, rád/rada pracuje s ľuďmi a pre ľudí,
• má rád/rada Slovensko (najmä východné😊) a verí, že je to dobré miesto na život.
Kandidát/ka musí byť tímový hráč, ktorý/a sa nebojí výziev a je ochotný/á sa zdokonaľovať a má:
• vzdelanie min. SŠ s maturitou,
• skúsenosti s administratívou,
• skúsenosti s komunikáciou s klientmi/zákazníkmi,
• skúsenosti s organizáciou podujatí a s manažovaním kancelárie sú výhodou,
• schopnosť pracovať v tíme, ale aj samostatne,
• zodpovednosť, organizačné zručnosti a silný time-management,
• skvelé komunikačné zručnosti,
• dobré IT zručnosti (vyššia užívateľská úroveň bežných nástrojov MS Office a MO 365),
• výbornú znalosť slovenského a ideálne aj anglického jazyka,
• skúsenosť z práce v mimovládnom alebo verejnom sektore je výhodou.
Čo budeš robiť?
Ako office manažér/ka sa budeš starať o bežné činnosti v kancelárii vrátane vybavovania pošty, drobných nákupov a pomoci tímu s administratívou aj pri logistike a produkcii stretnutí a podujatí (napr. organizácia team-buildingov, stretnutí tímu, a pod.). Tvoja práca bude najmä zahŕňať:
✔ prvý kontakt s klientom,
✔ zabezpečovanie chodu kancelárie po stránke materiálno-technickej a organizačnej,
✔ zabezpečovanie kontaktu s úradmi a správcom budovy,
✔ vybavovanie pošty,
✔ správa pokladne,
✔ administratívna asistencia (kopírovanie, scanovanie, zakladanie zmlúv a iných dokumentov a pod.),
✔ koordinácia stretnutí a podpora pri organizácii podujatí,
✔ správa archívu a inventarizácia v spolupráci s finančným manažérom.
Výhody:
- možnosť prispievať k zlepšovaniu toho, ako sa ľuďom na Slovensku, najmä východnom, žije,
- zmysluplná práca s možnosťou realizovať vlastné nápady,
- spolupráca so zaujímavými ľuďmi aj prestížnymi partnermi,
- priateľské a otvorené pracovné prostredie s participatívnym a demokratickým štýlom riadenia,
- príležitosti pre profesionálny rozvoj a vzdelávanie,
- zaujímavé team-buildingy a neformálne stretnutia s tímom,
- iné benefity.
Termín nástupu: apríl 2024
Ponúkaná hrubá mzda: 215 eur mesačne/0.25 úväzok (10 hodín týždenne)
Miesto práce: práca z kancelárie v Košiciach
Predpokladaný termín konania pohovorov: 12. apríl 2024
Od uchádzačov o pozíciu očakávame do 7. apríla 2024 na mejl adriana.petruskova@karpatskanadacia.sk:
- Motivačný list v slovenskom jazyku opisujúci doterajšie relevantné skúsenosti zručnosti (max. 1 strana).
- Štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.